Kampania reklamowa HTC Touch Diamond2

Nie tak dawno HTC Polska rozpoczęło kampanię reklamową najnowszego telefonu HTC Touch Diamond2™.

„Nowy Styl Komunikacji” tak brzmi hasło tej kampanii, na potrzeby której uruchomiono specjalną stronę www.touchdiamond2.pl z multimedialną prezentacją telefonu HTC Touch Diamond2, galerią zdjęć oraz gadżetami do pobrania.
Chciałem zamieścić tu jeden z nich, ale komuś zabrakło wyobraźni i jest tylko możliwość umieszczenia widżetów na stronie wordpress.com.

Co sam producent pisze o swoim nowym produkcie?

HTC Touch Diamond2™ to jeden z najbardziej zaawansowanych i perfekcyjne zaprojektowanych smartfonów na rynku. Duży, dotykowy ekran o przekątnej 3,2 cala i rozdzielczości WVGA doskonale nadaje się do przeglądania internetu i odtwarzania mulimediów. Ciekawą innowacją zastosowaną w HTC Touch Diamond2™ jest Centrum Zintegrowanej Komunikacji. Dzięki tej funkcji użytkownik, wybierając konkretną osobę, może wygodnie prześledzić historię swoich wszystkich kontaktów z danym rozmówcą, niezależnie od ich formy (wiadomość e-mail, rozmowa głosowa, wiadomość SMS) i odnaleźć wybrane wątki.

HTC Touch Diamond2 to także doskonałe narzędzie do mobilnej pracy każdego biznesmena – platforma Windows Mobile 6.1 Professional umożliwia korzystanie z poczty e-mail, a pakiet Mobile Office dostęp do popularnych dokumentów biurowych.

Jaki jest Diamond2, każdy będzie musiał sam się przekonać, jeżeli dotrze do nas do testów, na pewno podzielę się swoimi wrażeniami.

HTC_Diamond2