HTC – quietly brilliant

Dziś firma HTC zaprezentowała nowy slogan reklamowy „HTC – quietly brilliant”, kampanię promocyjną pod hasłem „YOU”, powstała też nowa strona www
W oficjalnym komunikacie HTC odnośnie naszego kraju, zabrakło informacji o nowej stronie, treść komunikatu na końcu.

Można też obejrzeć dwie komercyjne reklamy


Oficjalny komunikat firmy HTC w tej sprawie:

HTC zaprezentowała międzynarodową kampanię reklamową i nowe założenia pozycjonowania marki poD hasłem
‘quIEtly brilliant’

Kampania YOU (TY) to nowe podejście do rynku urządzeń mobilnych odzwierciedlające troskę HTC o każdego z użytkowników

Warszawa, 27 października 2009 r. – HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca i produkująca smartfony, zaprezentowała światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem „Quietly Brilliant”. W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach. Mottem kampanii będzie sentencja „You don’t need to get
a phone. You need a phone that gets you.” (Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie), odzwierciedla filozofię projektowania telefonów przez firmę HTC, której podstawowymi założeniami są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.

„’Quietly brilliant’ to osiąganie wielkich celów z pokorą i wiarą, że najlepszych rzeczy należy doświadczyć.” – powiedział John Wang, chief marketing officer
w firmie HTC Corporation.
“Kampania YOU jest doskonałym odzwierciedleniem motta ‘quietly brilliant’ i ma kluczowe znaczenie dla HTC jako firmy, innowatora
i partnera.”

Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie. Podczas tworzenia i planowania w mediach kampanii YOU, firma HTC współpracowała z agencją reklamową Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, na bilbordach i w Internecie. Bogate doświadczenie firmy HTC w projektowaniu smartfonów zostanie podkreślone w spotach, poprzez prezentację unikalnej funkcjonalności urządzeń.

Ludzie mają bardzo emocjonalny stosunek do telefonów. Wiele z naszych kluczowych działań, każdego dnia, odbywa się za pośrednictwem telefonu, dlatego najwięcej reklam tej kategorii produktu odnosi się do funkcjonalności.” –powiedział Eric Hirshberg, co-CEO i chief creative officer, Deutsch LA. „Cała filozofia projektowania telefonów przez HTC stawia w centrum użytkownika. Firma projektuje telefony, które pozostawiają szczególne doznania ze sposobu użytkowania, odzwierciedlając zaangażowanie firmy HTC w proces dopasowania urządzeń do potrzeb użytkowników.”

HTC współpracowała z londyńską agencją kreatywną Figtree w celu stworzenia planu pozycjonowania marki i motta ‘quietly brillant’. Pozycjonowanie ‘quietly brilliant’ było zainspirowane poprzez filozofię HTC stawiająca człowieka
w centrum, a także dziedzictwem przełomowych i innowacyjnych produktów stworzonych przez firmę. Nowe motto będzie wyrażane przez szereg form komunikacji w firmie.

Wiele błyskotliwych pomysłów zaczęło się od ‘bazgrołów’ na serwetce.” – powiedział Simon Myers, CEO firmy Figtree. „Nowy image HTC korzysta z języka rysunkowego do tłumaczenia błyskotliwych funkcji telefonów i zalet płynących
z łatwości użytkowania urządzeń HTC.”


1 komentarz

  1. Kuki Październik 27, 2009 12:57 am 

    W tle leci: Nina Simone – Sinnerman (Felix Da Housecat’s Heavenly House Mix) 😉

Komentowanie jest wyłączone