TomTom specjalnie z myślą o niewiastach przygotowała specjalny model nawigacji satelitarnej. One IQ w limitowanej wersji „white pearl” to efekciarska nawigacja, która kusić ma panie głównie swoim wyglądem. Kremowobiała obudowa wykończona jest w kwiatuszki, do każdego urządzenia producent dorzuca też jedwabny pokrowiec.
Model White Pearl stworzony jest na bazie nawigacji TomTom ONE IQ Routes, posiada ekranu o przekątnej 4,3″. Ponadto posiada zainstalowany bardzo przydatny zbiór Użytecznych Miejsc. Kategorie takie jak „Miejsca, w których warto bywać” (‘Places to be seen’), „Kupuj bez ograniczeń” (‘Shop ‘til you drop’) czy „Moda na każdy dzień” (‘Everyday fashion’) pomogą kobietom dotrzeć do najlepszych lokalizacji w mieście. W ich skład wchodzą sklepy – od mody do dekoracji wnętrz, restauracje, bary, kawiarnie, kina i teatry.
ONE IQ Routes™ edition Europe Traffic:
- ONE IQ Routes edition – Prezentacja urządzenia
- Technologia IQ routes™
- Zaawansowane wskazywanie pasa jezdni
- Odbiornik informacji o ruchu drogowym (TMC) w zestawie
- Mapa Europy (42 kraje)
- Technologia TomTom Map Share™
- Uchwyt EasyPort™
- Pomocy! Menu

TomTom White Pearl
Limitowana edycja TomTom White Pearl będzie sprzedawana jedynie w wybranych sklepach. W Polsce będzie to sieć sklepów Vobis.
Urządzenie jest wyposażone w typowe dla marki TomTom funkcje nawigacyjne, posiada m.in. technologię Map Share oraz Help Me! Menu. Wykorzystuje również technologię IQ Routes firmy TomTom, zapewniając kierowcom informacje dotyczące czasu podróży i godziny dotarcia do celu, oraz Asystenta Pasa Ruchu, który pomoże wybrać właściwy pas na skomplikowanych skrzyżowaniach.
Sugerowana cena detaliczna nowej nawigacji TomTom White Pearl to 849 PLN.