Dodać do programu (gry) obsługę dotyku pod Androidem jest niezmiernie prosto. Wystarczy kilka linijek kodu: @Override public boolean onTouchEvent(MotionEvent...
Czytaj dalej »
Kategoria: Programowanie
Wydawnictwo Helion zaproponowało czytelnikom drugie wydanie książki pt. „Android: Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne”. Pozycja jest dość ciekawa i obejmuje...
Czytaj dalej »
Na stronach Microsoftu dostępny jest darmowy e-book pt. „Programming Windows Phone 7„, autorstwa Charlesa Petzolda. Książka zawiera 24 rozdziały, w...
Czytaj dalej »
I tak jak obiecano, w dniu 30 czerwca 2010 r. pojawiła się pierwsza wersja systemu MeeGo dla smratfonów. Nokia wypuściła...
Czytaj dalej »
Programista, występujący w znanym portalu xda-developers.com pod nickiem eboelzner, udostępnił swój zbiór bibliotek, będących kolekcją kontrolek UI, imitujących wzór stosowany...
Czytaj dalej »
Większość urządzeń z Windows Mobile posiada ekrany oporowe. Reagują one na nacisk umożliwiając np. obsługę rysikiem, ale pozwalają na odczytanie...
Czytaj dalej »
Adobe Flex to zestaw technologii do budowania RIA (Rich Internet Application). Bazuje na Flashu i wykorzystuje MXML oraz ActionScript. Jest...
Czytaj dalej »